Popis práce 

hodnotenie ponuky Jiří Pěnička 1
Hlavnou náplňou práce je:
* podpora predaja po administratívnej stránke (lokalita kancelárie: Bratislava-mesto centrum)
* spolupráca s technickým oddelením, základná technická podpora zákazníkom
* komunikácia so zákazníkmi (telefón, email)
* komunikácia so skladom
* testovanie informačných systémov
* budovanie dobrých vzťahov so zákazníkom
* komunikácia a riešenie problémov s výrobnými pobočkami
* servis a spracovanie reklamácií
* reprezentácia spoločnosti
* tvorba cenových ponúk
* tvorba štatistík a reporting
* účasť na služobných cestách 3-4x do roka (Nemecko, Turecko, Francúzsko, Izrael)
* občasný záskok (v sklade a technickej podpore po zaškolení)
Ponuka platná do: piatok 14.12.2018

Požadované znalosti

POŽADAVKY:

* znalosť MS office
* znalosť angličtiny (výhodou certifikát FCE alebo TOEFL)
* komunikatívny a asertívny rokovania
* ochota cestovať
* orientácia na výsledok
* výhodou skúsenosť s prácou či štúdiom v zahraničí

Typ pozície

Vedúci/manažér predajne podobné ponuky  |||  čo robí vedúci/manažér predajne

Okres

Bratislava VBratislava V
Bratislava V

Kontakt

Zamestnávateľovi môžete poslať správu formulárom vyššie (nad oranžovým nadpisom). Ak ste si už vytvorili účet, zamestnávateľ dostane okrem Vašej správy aj prístup do Vášho profilu (a uvidí Vaše vzdelanie či pracovné skúsenosti).